بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین چیست؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین
بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین چیست؟
بازاریابی دیجیتال چند نام دیگر در بازار دارد ، مانند بازاریابی آنلاین ، بازاریابی 2.0 و بازاریابی اینترنتی. در اینجا ، ما قصد داریم به شما کمک کنیم بفهمید بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند. بازاریابی دیجیتال همان اهداف بازاریابی سنتی یا "آفلاین" را دارد ، اما در این تفاوت است که هم از فناوری های فعلی و هم از اینترنت بهره می برد. این سیستمی است که به تبلیغ دهندگان امکان می دهد محصول یا خدمات را از طریق سیستم عامل و ابزارهای استراتژیک به صورت آنلاین تبلیغ کنند ، همه اینها با استراتژی کلی بازاریابی شرکت مطابقت دارند.

بازاریابی آنلاین بازاریابی دیجیتال

4 نکته ای که باید قبل از شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال بدانید
آیا می خواهید یک کمپین بازاریابی دیجیتال راه اندازی کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ هیچ ترسی نداشته باشید! در اینجا ، ما قصد داریم 4 م essentialلفه ضروری را برای شما فراهم کنیم که باید قبل از سرمایه گذاری شرکت شما در بازاریابی به خاطر بسپارید. اگرچه اگر در دست یک آژانس تبلیغات دیجیتال باشید ، آنها مسئول مشاوره صحیح شما خواهند بود. این روشی است که ما در Cyberclick انجام می دهیم.

قابلیت استفاده وب سایت یا صفحه فرود که محصول / خدمات شما را میزبانی می کند باید فوق العاده کارآمد کار کند. قابلیت استفاده از صفحه باید به سهولت فرآیند تبدیل کمک کند و نه برعکس. باید بسیار شهودی باشد. اگر نرخ رها شدن سر به فلک می کشد ، زمان آن رسیده است که از طراحی و قابلیت استفاده از صفحه خود بازدید مجدد کنید.
الگو و طرح گرافیکی. ایده "خرید با چشمان شما" مستقیماً در دنیای طراحی و سبک بازی می کند. ما یک گونه بصری هستیم و بنابراین ، طراحی یک وب سایت باید از نظر بصری نیز جذاب باشد. علاوه بر این ، آنچه که فروخته می شود باید در میان سایر اجزای وب سایت به وضوح مشخص شود. سعی کنید همه چیز واضح ، شسته و رفته ، مستقیم و جذاب باشد (البته نه چندان بالا). سعی کنید مشتری خود را عاشق خود ، محصول و سایت خود کنید!
موتورهای جستجو: این سیستم عامل ها / وب سایت ها وظیفه دارند که تمام دانش گسترده اینترنت را با هم جمع کنند و فهرست بندی و تسهیل جستجوهای کاربر را انجام دهند. چگونه می توانید موتورهای جستجو را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید؟ دو راه وجود دارد: سئو و SEM. مورد اول به موقعیت ارگانیک (یا طبیعی) صفحه محصول یا خدمات شما در موتورهای جستجو اشاره دارد. بعداً اطمینان حاصل می کند که در بخش نتایج پرداخت شده جستجو جستجو می شوید. این محتوا همچنین با نامی مانند "پرداخت به ازای هر کلیک" (PPC) یا "تبلیغ تبلیغاتی" برچسب گذاری خواهد شد.
اقدامات تبلیغاتی. اینترنت کانال های اختصاصی فقط برای بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از: تبلیغات اجتماعی (به عنوان مثال تبلیغات Facebook ، تبلیغات توییتر ، تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات پیوندی) ، بازاریابی محتوای مارک دار / محتوا (به عنوان مثال وبلاگ ها ، سایر رسانه های آنلاین و غیره ...) ، بازاریابی از طریق ایمیل ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات آنلاین ( به عنوان مثال بنرها).
چگونه یک برنامه بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم؟
محیط زیست. قبل از شروع استراتژی خود درباره بازار خود تحقیق کنید و مطمئن شوید که رقابت را مطالعه می کنید.
حضار. مطمئن شوید که می دانید به چه کسانی بازاریابی خواهید کرد. با این کار می توانید مخاطب هدف خود را به وضوح مشخص کنید و تقسیم بندی مناسب ایجاد کنید تا تبلیغات تأثیر خوبی داشته باشد.
اهداف و اهداف چه چیزی می خواهیم بدست آوریم؟ با در نظر داشتن این سوال ، اطمینان حاصل کنید که اهداف آنلاین خود را با اهداف شرکت خود هماهنگ کنید.
استراتژی داشتن یک استراتژی چشم انداز جامعی از هر کاری که انجام می دهیم به ما می دهد. بنابراین ، شما باید استراتژی خود را هم با خلاقیت و هم با پیام صوتی انجام دهید تا به دور و گسترده برسد.
حراجی. دریابید که کدام مراحل مشتری را به مشتری تبدیل می کند ، مطمئن شوید که قیف تبدیل و سفر خریدار را در ذهن داشته باشید. سفر آسان و تبدیلات فراوان باشد!
وفاداری بدست آوردن مشتری جدید کار ساده ای نیست ، اما حفظ مشتری قبلی خود نیز آسان نیست. اطمینان حاصل کنید که وفاداری به برند را در طولانی مدت حفظ کنید.
بودجه. بودجه خود را به کانالهای مختلف بازاریابی تقسیم کنید. با بیان این موارد ، همیشه به خاطر داشته باشید که بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود خواهید گذاشت.
فن آوری. محیط آنلاین ابزارهای زیادی را ارائه می دهد. از آنها استفاده کنید و از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید! ما در حال ورود به دوران بازاریابی فناوری هستیم و باید با ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال این نکته را در ذهن داشته باشیم.
KPI ها شاخص ها / شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) خود را به روشنی تعریف کنید. به این ترتیب ، شما می توانید چگونگی تکامل اقدامات خود را بسنجید و اگر متغیر خاصی انتظارات شما را برآورده نکرد ، آن را در زمان واقعی اصلاح کنید. KPI همه چیز در مورد بهینه سازی کامل یک کمپین در هر مرحله بدون از دست دادن بودجه قابل توجه است. علاوه بر این ، KPI ها برای بهترین بازده ممکن (با هزینه تعدیل شده) تلاش می کنند.
نتیجه گیری معیارها + نتایج = توانایی نتیجه گیری. با پیروی از این معادله می توانید به طور مداوم استراتژی بازاریابی خود را بهبود ببخشید.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: